Ο Όμιλος Beiersdorf θέτει φιλόδοξους κλιματικούς στόχους για το 2025 – Υποστηρίζεται από την “Science Based Targets initiative”.
Η πρωτοβουλία Science Based Targets επιβεβαιώνει τους στόχους μείωσης του CO2 σε ολόκληρο τον Όμιλο Beiersdorf, οι οποίοι ευθυγραμμίζονται με τη συναίνεση των ανεξάρτητων επιστημόνων του κλίματος για το σενάριο 1,5 ° C
Η Beiersdorf Consumer και η Tesa θέλουν να μειώσουν τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου που σχετίζονται με την ενέργεια (GHG) κατά 30% απολύτως έως το 2025 και να μειώσουν τις εκπομπές της αλυσίδας εφοδιασμού κατά 10%
Το τμήμα καταναλωτών της Beiersdorf με το νέο πρόγραμμα αειφορίας CARE BEYOND SKIN στοχεύει στη μείωση κατά 30% των εκπομπών του πεδίου 3 έως το 2025
Αμβούργο, 18 Ιουνίου 2020 – Ο Όμιλος Beiersdorf έχει δεσμευτεί δημόσια για νέους, φιλόδοξους κλιματικούς στόχους, συμβάλλοντας έτσι στον περιορισμό της υπερθέρμανσης του πλανήτη στους 1,5 ° C. Ολόκληρος ο Όμιλος σχεδιάζει μια σημαντική μείωση σε όλο το φάσμα των εκπομπών CO2 έως το 2025, το οποίο ισχύει εξίσου τόσο για τα τμήματα των καταναλωτών όσο και για την tesa Business. Οι εκπομπές που σχετίζονται με την ενέργεια πρέπει να μειωθούν κατά 30% σε απόλυτους όρους έως το 2025. Επιπλέον, προγραμματίζεται επίσης μια σαφής περικοπή στις εκπομπές CO2 εξωτερικού ομίλου, από προμηθευτές και παρόχους υπηρεσιών. Παράδειγμα: Ο Όμιλος έχει θέσει στόχο μείωσης εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου αλυσίδας αξίας 10 τοις εκατό έως το 2025.
Αυτοί οι φιλόδοξοι κλιματικοί στόχοι έχουν πλέον εγκριθεί επίσημα από την « “Science Based Targets initiative” » (SBTi), πράγμα που σημαίνει ότι αυτός ο οργανισμός επιβεβαιώνει ότι οι στόχοι της Beiersdorf ευθυγραμμίζονται με τα τελευταία ευρήματα ανεξάρτητων παγκόσμιων επιστημόνων του κλίματος. Μέχρι σήμερα, 111 εταιρείες παγκοσμίως έχουν θέσει στόχους που έλαβαν έγκριση SBTi. Επί του παρόντος, μόνο οκτώ εταιρείες με έδρα στη Γερμανία είναι μεταξύ αυτών, με μόλις άλλες οκτώ σε όλο τον κόσμο από τον τομέα «Καταναλωτικά προϊόντα και ανθεκτικά προϊόντα».
«Η αλλαγή του κλίματος μας αντιμετωπίζει ως κοινωνία με τεράστιες προκλήσεις. Αναλαμβάνουμε δράση με βάση την αίσθηση του καθήκοντός μας και την ακλόνητη πεποίθησή μας ότι πρέπει να δεσμευτούμε πλήρως και άμεσα στην προστασία του κλίματος, για την αντιμετώπιση της υπερθέρμανσης του πλανήτη και των σοβαρών συνεπειών της », εξηγεί ο Stefan De Loecker, Πρόεδρος της Εκτελεστικής Επιτροπής Beiersdorf AG. «Η επίσημη έγκριση από το SBTi των νέων, φιλόδοξων κλιματικών στόχων μας είναι ευπρόσδεκτη επιβεβαίωση ότι είμαστε στο σωστό δρόμο για να διαμορφώσουμε ενεργά ένα βιώσιμο μέλλον για την παγκόσμια κοινωνία μας».
Εκτός από την έγκριση του SBTi για κλιματικούς στόχους για ολόκληρο τον Όμιλο Beiersdorf, το τμήμα καταναλωτικών επιχειρήσεων έχει θέσει ως στόχο την απόλυτη μείωση κατά 30% στις εκπομπές (Scope 3) έως το 2025. Επιπλέον, όλες οι μονάδες παραγωγής του τμήματος καταναλωτικών αγαθών είναι να γίνουν κλιματικά ουδέτερες έως το 2030.
Η Beiersdorf υπέγραψε το «“Business Ambition for 1.5°C”» στη Διάσκεψη του ΟΗΕ για την Αλλαγή του Κλίματος στη Μαδρίτη τον Δεκέμβριο του 2019, δεσμεύοντας έτσι τη διαμόρφωση νέων, φιλόδοξων στόχων για την προστασία του κλίματος. Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Beiersdorf υπέγραψε επίσης τη μακροπρόθεσμη εθελοντική δέσμευση για επίτευξη «καθαρών μηδενικών εκπομπών» έως το 2050 το αργότερο.
Η Beiersdorf, και ιδίως το τμήμα καταναλωτικών αγαθών, σημείωσε σημαντική πρόοδο τα τελευταία χρόνια στη μείωση των εκπομπών CO2: Ο Όμιλος μείωσε επιτυχώς τις εκπομπές CO2 που σχετίζονται με την ενέργεια κατά 60% σε απόλυτους όρους μεταξύ 2014 και 2019. Διάφορα μέτρα εξοικονόμησης ενέργειας, ο βραβευμένος σχεδιασμός παραγωγής και γραφείων της βραβευμένης με σφραγίδα LEED, και η μετατροπή σε πράσινη εφοδιαστική είναι μερικά μόνο παραδείγματα του ασυμβίβαστου προγράμματος προστασίας του κλίματος του Ομίλου Beiersdorf. Από το τέλος του 2019, το 100% της ηλεκτρικής ενέργειας που αγοράζεται παγκοσμίως προέρχεται από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.
Στην ατζέντα αειφορίας CARE BEYOND SKIN, που ξεκίνησε στις αρχές του τρέχοντος έτους, η Beiersdorf συνδυάζει τα μέτρα δέσμευσης για το κλίμα και τα μέτρα δράσης στον τομέα εστίασης «Για ένα θετικό μέλλον για άνθρακα» Παράλληλα με το κεντρικό ζήτημα της αλλαγής του κλίματος, αυτή η ατζέντα αειφορίας καθορίζει έξι ακόμη τομείς εστίασης στους οποίους το τμήμα καταναλωτικών αγαθών του Ομίλου, που περιλαμβάνει τις γνωστές μάρκες NIVEA και Eucerin, δεσμεύεται να συμβάλλει ουσιαστικά και μετρήσιμα στο περιβάλλον και την κοινωνία.
Επίσης, η tesa Business Segment εφαρμόζει πολυάριθμα μέτρα για την αύξηση της ενεργειακής απόδοσης και τη μείωση των εκπομπών CO2 τα τελευταία χρόνια. Για παράδειγμα, συγκεκριμένες εκπομπές CO2 ανά τόνο τελικού προϊόντος μειώθηκαν κατά 34,5% από το 2015, εξοικονομώντας σχεδόν 60.000 τόνους CO2 ετησίως. Προς το παρόν, το 27% της ηλεκτρικής ενέργειας χρησιμοποιείται από ανανεώσιμες πηγές και το 38% παράγεται από συνδυασμένη παραγωγή θερμότητας και ηλεκτρικής ενέργειας (CHP).
More information on Beiersdorf’s Consumer Business Segment sustainability commitment and progress is available at: www.beiersdorf.com/sustainability. For more information about the tesa Business Segment, please visit: https://www.tesa.com/en/about-tesa/responsibility.