Η αυτοκινητοβιομηχανία ήδη έχει περάσει σε μια νέα εποχή. Καινοτόμες προτάσεις από κάθε Brand ενισχύουν την εμπορικότητα αυτής της βιομηχανίας. Είναι εξαιρετικά σημαντικό ότι η εμπορικότητα ενισχύεται ταυτόχρονα από τα Brands, δημιουργώντας στη πράξη μια ανταγωνιστικότητα η οποία δεν είναι μεταξύ τους, αλλά αφορά στα ίδια τα Brands.
Η εξέλιξη είναι μονόδρομος. Η ενεργειακή μετάβαση, η Διεθνής επανατοποθέτηση, οι στόχοι για την αλλαγή κλίματος, τα περιβαλλοντικά θέματα, τα επιχειρηματικά οικονομικά οφέλη από την μείωση του ενεργειακού κόστους, το θεσμικό πλαίσιο των χωρών, μα πάνω από όλα οι καταναλωτές δείχνουν και επιβάλλουν τον δρόμο στη νέα εποχή. Οι υποδομές και η εν γένει τεχνολογική προσέγγιση της κάθε χώρας, του κάθε Brand, σε συνδυασμό με το υπόβαθρο τους σε καινοτομική εξέλιξη εξασφαλίζουν προβάδισμα. Το προβάδισμα αυτό με την πάροδο του χρόνου μπορεί να εξελιχθεί ή να μείνει στάσιμο, αν η κάθε χώρα ή το κάθε Brand δεν επενδύσει σε καινοτόμα τεχνολογία, σε δομές και υποδομές. Το σήμερα δεν αρκεί για να μπορέσει να ακολουθήσει η βιομηχανία του mobility, αλλά και όλες οι βιομηχανίες την ενεργειακή μετάβαση.
Ειδικότερα η αυτοκινητοβιομηχανία, βρίσκεται σήμερα σε περίοπτη θέση εφόσον μπορεί να διεκδικήσει το status μηδενικό ενεργειακό αποτύπωμα (Net Zero Energy). Αυτό το status ενισχύεται και από την συνολική εικόνα της διείσδυσης των νέων προιόντων ηλεκτροκίνησης, αλλά και από τις παροχές κινήτρων της κάθε χώρας, όπως επιδοτήσεις αγοράς, φορολογικές, κυκλοφοριακές κ.α.
η Πώληση ηλεκτροκινούμενων οχημάτων σήμερα βαίνει συνεχώς αυξανόμενη, με την Κίνα να προηγείται, την Ευρώπη να ακολουθεί, στη συνέχεια την Βόρεια Αμερική και την Ιαπωνία.
Στην Ευρώπη η Νορβηγία έχει 50% διείσδυση, μεγαλύτερο και από αυτό της Κίνας που κατέχει την πρώτη θέση παγκοσμίως. Η Κίνα, η μεγαλύτερη αγορά που έχει σχεδόν το ένα τρίτο του συνολικού αριθμού ηλεκτρικών οχημάτων στον κόσμο, στοχεύει στην κυκλοφορία 7 εκατομμυρίων ηλεκτρικών οχημάτων έως το 2025, δηλαδή 20% διείσδυση. Το ποσοστό διείσδυσης στη Γαλλία ξεπερνά το 10%, ενώ στη Γερμανία, τη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στην Ευρώπη, βαίνει συνεχώς αυξανόμενο, με την ηλεκτροκίνηση να έφτασε πρόσφατα το 8+% στα ηλεκτροκίνητα και το 9% στα υβριδικά, με ένα σύστημα κινήτρων της κυβέρνησης ιδιαίτερα ελκυστικό, ακόμα και με έκπτωση φόρου 50% και φορολογική απαλλαγή για δέκα χρόνια σε μεγάλες εταιρείες.
Οι τρεις παραπάνω ευρωπαικές χώρες μαζί και με την Ολλανδία, η οποία επίσης πρωτοστατεί στην χρήση ηλεκτρικών οχημάτων και διαθέτει το πυκνότερο δίκτυο φορτιστών στην Ευρώπη, κατέχουν το 70% της αγοράς ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη.