Τα ερωτήματα συγκεκριμένα και τα οφέλη προς 2 κατευθύνσεις.
1η: Η κατανάλωση ενέργειας αντιπροσωπεύει on average το 2ο υψηλότερο λειτουργικό κόστος για τα σχολεία, μετά από τους μισθούς. Κάθε χρόνο, ένα σημαντικό μέρος των χρημάτων των φορολογουμένων παγκοσμίως δαπανώνται στην κατανάλωση, μειώνοντας έτσι τη χρηματοδότηση που θα μπορούσε να διατεθεί σε άλλου είδους πόρων υπέρ των μαθητών. Κατά μέσο όρο, τα σχολεία μηδενικής ενέργειας μπορούν να χρησιμοποιούν μεταξύ 65% -80% λιγότερη ενέργεια από τα συμβατικά σχολεία και η υπόλοιπη ενέργεια που απαιτείται μπορεί να προέρχεται από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.
2η: Τα σχολεία μηδενικής ενέργειας μπορούν να γίνουν ορόσημα της κάθε κοινωνίας, εκπαιδεύοντας μια νέα γενιά μαθητών με δεξιότητες επιστήμης, τεχνολογίας, μηχανικής και μαθηματικών (stem perception) κρίσιμες για το μέλλον της κάθε χώρας. Δεν πρέπει να υπάρχει πράσινη ανάπτυξη χωρίς το μέλλον των κοινωνιών, που είναι τα παιδιά. Είναι θεμελιώδης η προσπάθεια να καταλάβουν τα παιδιά, στο ενδεδειγμένο περιβάλλον, τα οφέλη, να αποκτήσουν δεξιότητες και το σημαντικότερο σκέψη και συνείδηση, που θα τα οδηγήσει στο να μάθουν να είναι ενεργά στη βελτίωση του Πλανήτη που ζούν.
Κέλλυ Μαυρομάτη, Managing Director Eplatform SA, Linkedin Account