
Οι επιστήμονες στο Fraunhofer Institute for Structural Durability and System Reliability LBF έχουν αναπτύξει ένα ελαφρύ πακέτο μπαταριών για τη μείωση του συνολικού βάρους των μπαταριών των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Το νέο πακέτο που συγκρατεί τις μπαταρίες είναι κατασκευασμένο από συνθετικά ινώδη πλαστικά, μειώνοντας το βάρος κατά 40% σε σύγκριση με ένα περίβλημα από αλουμίνιο. «Αυτός ο σχεδιασμός όχι μόνο μειώνει την κινητική μάζα του ηλεκτρικού οχήματος, αλλά επίσης αυξάνει το εύρος και τη δυναμική του χάρη στις πρόσθετες ενσωματωμένες λειτουργίες», έγραψε το LBF σε δελτίο τύπου. Το νέο πακέτο μπορεί να κατασκευαστεί εντός δύο λεπτών και με χαμηλό κόστος, είπε το ινστιτούτο.
Τα πακέτα μπαταριών για ηλεκτρικά οχήματα είναι επί του παρόντος έχουν μεγάλο βάρος λόγω του μεγάλου αριθμού κυψελών μπαταρίας που απαιτείται για τις επιθυμητές υψηλές αποστάσεις και ολόκληρο το σύστημα μπορεί να ζυγίζει αρκετές εκατοντάδες κιλά, αποτελώντας περισσότερο από το 30 τοις εκατό της συνολικής μάζας ενός αυτοκινήτου, δήλωσε το ινστιτούτο. Όσο βαρύτερο είναι το αυτοκίνητο, τόσο περισσότερη ενέργεια χρειάζεται για να το λειτουργήσει.
Τον Σεπτέμβριο του 2020, η Γερμανία κατέγραψε περισσότερα από 20.000 καθαρά ηλεκτρικά αυτοκίνητα σε ένα μήνα για πρώτη φορά, συνεχίζοντας την ανοδική τάση για τις εγγραφές ηλεκτρονικών αυτοκινήτων.
Η Γερμανία αγωνίζεται να μειώσει τις εκπομπές στον τομέα των μεταφορών, οι οποίες παρέμειναν σε γενικές γραμμές σταθερές για δεκαετίες, καθώς τα κέρδη από πιο αποδοτικούς κινητήρες έχουν καταναλώσει τα βαρύτερα αυτοκίνητα.
Πηγή: Cleanenergywire.org