- Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Formula E
- Το σύστημα μετάδοσης κίνησης με την κεντρική μονάδα Audi MGU05 που έχει εξελίξει η ίδια η Audi, έχει συνολική απόδοση άνω του 95%
- Ανανεωμένος σχεδιασμός του μονοθέσιου και νέοι συνεργάτες για την Audi Sport ABT Schaeffler
- Ντεμπούτο σε επίσημες δοκιμές στην πίστα της Βαλένθια, στην Ισπανία
Επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 2,8 δευτερόλεπτα, συνολική ενεργειακή απόδοση άνω του 95%, επανασχεδιασμένη και μελετημένη και η παραμικρή λεπτομέρεια, ανάμεσά τους και η νέα κεντρική μονάδα MGU05 που έχει εξελιχθεί εξ ολοκλήρου από την Audi, αυτή είναι η ταυτότητα του Audi e-tron FE07. Πρόκειται για το ηλεκτρικό αγωνιστικό μονοθέσιο που ανέπτυξε η Audi Sport και με το οποίο θα συμμετάσχει στο νέο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα FormulaE, που ξεκινά στη Χιλή στα μέσα Ιανουαρίου.
Για την Audi, η Formula Ε, που το 2021 διοργανώνεται για πρώτη φορά ως επίσημο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της FIA, υποστηρίζει απόλυτα τον μετασχηματισμό της μάρκας προς μία αειφόρο και ψηφιακή premium κινητικότητα. «Το Motorsport ήταν πάντα καθοριστικής σημασίας για την Audi και την τεχνολογική της ανάπτυξη. Από εκεί εξάλλου προέρχεται το “Vorsprung durch Technik”», λέει ο επικεφαλής της ομάδας, Allan McNish.
H Audi συμμετέχει στη Formula E από την έναρξη του θεσμού. Στην έβδομη σεζόν, το ηλεκτρικό μονοθέσιο διαθέτει κινητήριο σύστημα που έχει αναπτυχθεί εξ ολοκλήρου in-house, από την Audi. Η κεντρική του μονάδα, Audi MGU05, είναι ένα ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης μίας ταχύτητας με εσωτερικό ρότορα, εξωτερικούς μαγνήτες, πολύ αποδοτικό σύστημα ψύξης και έξι ηλεκτρικές φάσεις. Χάρη στα πιο ελαφρά υλικά και την έξυπνη ενσωμάτωση των επιμέρους τμημάτων, οι μηχανικοί πέτυχαν η compact μονάδα να έχει βάρος μόλις 35 κιλά.
Οι εκτεταμένες δοκιμές και βελτιώσεις στο εργαστήριο, στις οποίες ολόκληρο το σύστημα μετάδοσης κίνησης πιέστηκε στα όριά του, είχαν ως αποτέλεσμα ένα συνολικό βαθμό απόδοσης άνω του 95% ενώ ειδικά η μονάδα MGU05, έχει σταθερά βαθμό απόδοσης άνω του 97% σε όλες τις συνθήκες οδήγησης. Μία σύγκριση με έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης που παρέχει αντίστοιχη ισχύ 250 kW (340 PS), αποκαλύπτει το μέγεθος του επιτεύγματος: «ένας κινητήρας που αποδίδει 340 ίππους και ζυγίζει μόλις 35 κιλά, αποτελεί ένα θαύμα της μηχανικής και δείχνει ξεκάθαρα τη δυναμική των ηλεκτρικών κινητήρων», δήλωσε ο Tristan Summerscale, Formula E Project Leader στην Audi Sport.
Οπτικά, το Audi e-tron FE07 του Lucas di Grassi και του René Rast είναι ανανεωμένο σχεδιαστικά. Κυριαρχούν πάντα το φωτεινό πορτοκαλί – που εκφράζει την ηλεκτροκίνηση στην Audi – και το εντυπωσιακό πράσινο του τεχνολογικού συνεργάτη Schaeffler. Επιπλέον, ο προσεκτικός παρατηρητής θα εντοπίσει τα λογότυπα της Castrol, μίας από τις κορυφαίες μάρκες λιπαντικών στον κόσμο και της Casamoda, εταιρείας μόδας και lifestyle, να συμμετέχουν ως νέοι συνεργάτες.
Το Audi e-tron FE07 έκανε το δημόσιο ντεμπούτο του στην πίστα της Βαλένθια. Μέχρι την 1η Δεκεμβρίου, και οι δώδεκα ομάδες θα κάνουν δοκιμές στο “Circuit Ricardo Tormo”, πριν τα μονοθέσια και ο αγωνιστικός εξοπλισμός φορτωθούν για το ταξείδι τους στη Νότια Αμερική, για την έναρξη της σεζόν.
Θα μπορούσατε να δείτε περισσότερα για το Audi e-tron ΕΔΩ
Θα μπορούσατε να δείτε περισσότερα για τις μάρκες και τα μοντέλα Κosmocar S.A., Επίσημο Εισαγωγέα των αυτοκινήτων Audi στην Ελλάδα ΕΔΩ