H Mondelēz International στην Ελλάδα ανακοινώνει την εθελοντική της συμμετοχή στο πρόγραμμα «Συμμαχία για τη μείωση της σπατάλης τροφίμων» (Alliance for the Reduction of Food Waste), αποδεικνύοντας εμπράκτως τη δέσμευσή της για την ουσιαστική αντιμετώπιση του σύγχρονου φαινομένου της σπατάλης τροφίμων. Η «Συμμαχία» αποτελεί μια πρωτοβουλία της οργάνωσης «Μπορούμε» και της ΑΒ Βασιλόπουλος, και τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας.
Η συμμετοχή στη «Συμμαχία» αντανακλά τη δέσμευση της Mondelēz International να ανταποκρίνεται στις προσδοκίες των καταναλωτών παράγοντας σνακ με σωστό και βιώσιμο τρόπο προστατεύοντας τον πλανήτη. Για τη Mondelēz International η δράση κατά της σπατάλης τροφίμων ξεκινά από το εργοστάσιο και τις γραμμές παραγωγής μέσω της επίτευξης μηδενικών αποβλήτων στους χώρους υγειονομικής ταφής, και της εστίασης στην ανακύκλωση και τη μείωση των συνολικών αποβλήτων. Στο πλαίσιο αυτό η εταιρεία έχει μειώσει κατά 21% τα συνολικά απόβλητα στην παραγωγική διαδικασία με βάση το 2013 ενώ έχει θέσει και δύο νέους στόχους για τη σπατάλη τροφίμων που πρέπει να επιτευχθούν έως το 2025 (έτος βάσης 2018):
- 15% μείωση στη σπατάλη τροφίμων στη μεταποίηση
- 50% μείωση στη σπατάλη τροφίμων στη διανομή που αποτελεί και δέσμευση στο πλαίσιο του Φόρουμ Καταναλωτικών Αγαθών (CGF)
«Στη Mondelēz International αναγνωρίζουμε την ανάγκη για την υιοθέτηση μιας ολοκληρωμένης ολιστικής προσέγγισης με στόχο την πρόληψη και μείωση της σπατάλης τροφίμων. Όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς στον ιδιωτικό και δημόσιο τομέα, σε όλο το εύρος της εφοδιαστικής αλυσίδας, με τη συμβολή της επιστημονικής κοινότητας και τις οργανώσεις της κοινωνίας πολιτών, όλοι μαζί από κοινού μπορούμε να επιτύχουμε όλες τις αναγκαίες συνέργειες που θα συμβάλλουν ουσιαστικά στη μείωση της σπατάλης τροφίμων. Από την πλευρά μας στη Mondelēz International έχουμε καταστήσει σαφή τη δέσμευσή μας να συμβάλουμε εμπράκτως μέσα από δράσεις στην πρόληψη και μείωση της σπατάλης τροφίμων, όπως είναι η πρωτοβουλία της «Συμμαχίας», δήλωσε σχετικά ο κ. Δημήτρης Αγραφιώτης, Διευθυντής Εταιρικών Σχέσεων της Mondelēz International στην Ελλάδα και εκπρόσωπος της εταιρείας στη «Συμμαχία για τη μείωση της Σπατάλης Τροφίμων».
Βασικοί στόχοι της Συμμαχίας είναι η ενημέρωση και ευαισθητοποίηση για την έκταση και τις επιπτώσεις της σπατάλης τροφίμων, η κατάρτιση και εκπαίδευση για την πρόληψη και μείωση της σπατάλης τροφίμων, η ανταλλαγή πληροφορίας και γνώσης, η προώθηση της έρευνας και καινοτομίας, η διευκόλυνση και προώθηση της δωρεάς πλεονασμάτων τροφίμων για κοινωφελή σκοπό, καθώς και η συμβολή στη διαμόρφωση και εφαρμογή δημόσιας πολιτικής για την πρόληψη και μείωση της σπατάλης τροφίμων στην Ελλάδα.
Σχετικά με τη MondelēzInternational
Η MondelēzInternational (NASDAQ: MDLZ) δίνει τη δυνατότητα στους ανθρώπους να απολαμβάνουν τα σνακς τους με υπεύθυνο τρόπο σε περισσότερες από 150 χώρες παγκοσμίως. Με καθαρά έσοδα περίπου 26 δισ. δολάρια το 2019, οδηγεί το μέλλον στα σνακς με εμβληματικά παγκόσμια και τοπικά brands όπως τα μπισκότα Oreo, belVita και LU, τις σοκολάτες CadburyDairyMilk, Milka και Toblerone, τις καραμέλες SourPatchKids και τις τσίκλες Trident. Η Mondelēz International είναι υπερήφανο μέλος των δεικτών Standard and Poor’s 500, NASDAQ 100 και Dow Jones Sustainability Index. Μπορείτε να επισκεφτείτε την ιστοσελίδα της Mondelēz International www.mondelezinternational.com ή να ακολουθήσετε την εταιρεία στο Twitter στο www.twitter.com/MDLZ.
Σχετικά με τη Mondelēz στην Ελλάδα
Η MondelēzInternational έχει παρουσία αρκετών δεκαετιών στην Ελλάδα και brands με ιστορία άνω των 100 χρόνων, ενώ προωθεί με ευθύνη αγαπημένα προϊόντα όπως σοκολάτες Lacta, Υγείας Παυλίδη, Παυλίδη Γεμιστές, κουβερτούρα Παυλίδη, Kiss, γκοφρέτα 3BIT, Merenda, τυρί κρέμα Philadelphia, μπισκότα OREO και Εργαστήρι Παυλίδη, ροφήματα σοκολάτας Cadbury, τσίκλες Trident, Dentyne και καραμέλες Halls.