Δεν είναι μυστικό ότι το 2020 ήταν μια δύσκολη χρονιά για τους operators ξενοδοχείων, ειδικά όταν πρόκειται για τα outlets φαγητού και ποτών (F&B). Όταν ο COVID-19 χτύπησε στις αρχές του 2020, οδήγησε σε απότομη πτώση των επισκεπτών που διανυκτέρευαν σε ξενοδοχεία και γευμάτιζαν στα εστιατόρια τους.
Αυτή η πτώση των επιχειρήσεων συνέβαλε στη μείωση κατά 66,5% των συνολικών εσόδων από F&B revenue ανά διαθέσιμο δωμάτιο.
Με τα F&B outlets στις εγκαταστάσεις τους να συνεισφέρουν συνήθως περισσότερο από το 25% στα συνολικά έσοδα του ξενοδοχείου, παρουσιάζεται μια τεράστια ευκαιρία να διαμορφώσουν μια νέα εμπειρία επισκεπτών καθώς μπαίνουμε στην επόμενη εποχή της φιλοξενίας, στην οποία η υγεία και η ασφάλεια έχουν κορυφαία σημασία και η τεχνολογία διαδραματίζει ακόμη πιο σημαντικό ρόλο στις λειτουργίες του ξενοδοχείου F&B.
Σε αυτή την επόμενη ημέρα, αυτά τα οποία θα πρέπει να ληφθούν υπόψη είναι:
Η τρέχουσα κατάσταση της βιομηχανίας φιλοξενίας:
Μια ματιά στον τρόπο με τον οποίο αλλάζουν οι συμπεριφορές και οι προσδοκίες των επισκεπτών και πώς τα ξενοδοχεία μπορούν να συμβαδίσουν.
Η νέα εμπειρία επισκέπτη:
Μια λεπτομερής διερεύνηση για το πώς αυτές οι νέες προσδοκίες θα δημιουργήσουν μια νέα εμπειρία επισκέπτη, με προτάσεις για το πώς να προσελκυστούν οι επισκέπτες και να προσαρμόσετε λειτουργικά.
Η Τεχνολογία του μέλλοντος:
Μια επισκόπηση του τεχνολογικού τοπίου για τη νέα εποχή της φιλοξενίας και πώς να προσδιοριστεί εάν το κάθε ξενοδοχείο έχει ή όχι τους κατάλληλους συνεργάτες τεχνολογίας για να ανοίξει ξανά και να διατηρήσει επιτυχώς τα F&B outlets.
Όμως πως ήταν η κατάσταση προ Covid-19? Τα ξενοδοχεία σημείωναν ετήσια αύξηση 6%, που ήταν μεγαλύτερη από οποιονδήποτε άλλο τομέα στον κλάδο της φιλοξενίας. Τα έσοδα F&B αυξάνονταν ταχύτερα από τα έσοδα των δωματίων για ξενοδοχεία. Οι δαπάνες για εμπειρίες, όπως ταξίδια και φαγητό, αναμενόταν να αυξηθούν στα 8 τρισεκατομμύρια δολάρια έως το 2030
Ο COVID-19 άλλαξε τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι βιώνουν τη φιλοξενία και τι θέλουν από μια εμπειρία. Πριν από την πανδημία, η βιομηχανία άνθιζε. Στην πραγματικότητα, το «ταξίδι και τουρισμός» ήταν η δεύτερη ταχύτερα αναπτυσσόμενη βιομηχανία στον κόσμο την τελευταία δεκαετία. Τι ήταν κρίσιμο για αυτήν την εντυπωσιακή ανάπτυξη για τα ξενοδοχεία; Τα outlets φαγητού και ποτών. Τα εστιατόρια και τα μπαρ του ξενοδοχείου προσέλκυσαν τους ταξιδιώτες να μείνουν σε ξενοδοχεία, και οι ντόπιοι να δειπνήσουν μαζί τους.
Σύμφωνα με την EuroMonitor International, οι αξίες των καταναλωτών έχουν μετατοπιστεί ριζικά σε εμπειρίες που φέρνουν ευτυχία και ευημερία σε σχέση με το τι μπορούν να απολαύσουν. Για αυτόν τον λόγο, το F&B και ο τουρισμός συμβάδιζαν και υπήρχε ένα πολύ ευρύτερο κοινό-στόχος για εμπειρίες F&B.
Όταν ξέσπασε η πανδημία, η συμπεριφορά και οι προσδοκίες των επισκεπτών άλλαξαν δραστικά. Το ταξίδι για επαγγελματικούς λόγους και αναψυχή σταμάτησε, καθώς lockdowns τέθηκαν σε ισχύ σε όλο τον κόσμο. Η πληρότητα των ξενοδοχείων μόνο στις Η.Π.Α. μειώθηκε από 70% τον Μάρτιο του 2019 σε λιγότερο από 25% τον Μάρτιο του 2020. Η πληρότητα δεν ήταν η μόνη ροή εσόδων στα ξενοδοχεία που έπεσε λόγω του COVID-19. Τα F&B outlets υπέφεραν καθώς η ζήτηση για υπηρεσία δωματίου μειώθηκε και οι καταναλωτές σταμάτησαν να γευματίζουν.
Τα έσοδα από τα εστιατόρια μειώθηκαν συνολικά 78% στο αποκορύφωμα της πανδημίας.
Όμως ποια είναι αυτή η νέα εποχή φιλοξενίας?
Καθώς οι παραγγελίες φαγητού στο σπίτι αυξάνονται και οι καταναλωτές θα αρχίσουν να αισθάνονται ασφαλέστεροι όταν ταξιδεύουν και θα βγαίνουν για φαγητό, θα επιστρέψουν στα ξενοδοχεία, αλλά με νέους τρόπους και με νέες προσδοκίες.
Μια πρόσφατη μελέτη αποκάλυψε ότι το 70% των καταναλωτών δηλώνουν ότι το φαγητό σε εστιατόρια θα τους κάνει να νιώσουν ξανά φυσιολογικοί.
Η ίδια μελέτη ανέφερε ότι το 50% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι τους έχει λείψει το φαγητό τους σε εστιατόρια περισσότερο από τα άλλα, αποδεικνύοντας ότι υπάρχει όρεξη για φαγητό για να αισθάνονται συνδεδεμένοι μεταξύ τους και με την κοινότητά τους, αλλά οι συμπεριφορές τους θα είναι διαφορετικές.
Καθώς θα αρθούν οι περιορισμοί, οι ντόπιοι θα επιστρέψουν στα ξενοδοχεία για να απολαύσουν τις εμπειρίες στο F&B. Τα εστιατόρια και τα μπαρ μπορούν να είναι ο πρώτος λόγος για τον οποίο οι επισκέπτες θα επιστρέψουν στα ξενοδοχεία. Συνολικά, ο τρόπος με τον οποίο οι επισκέπτες θα πάρουν τις αποφάσεις τους σχετικά με τα ταξίδια και την διαμονή τους στα ξενοδοχεία έχει αλλάξει.
Ακολουθούν οι ερωτήσεις που θα κάνουν όλοι οι ταξιδιώτες πριν από τα επόμενα ταξίδια τους:
Πόσο χρόνο πριν πρέπει να κάνω κράτηση;
Ποια ξενοδοχεία είναι αρκετά κοντά για να πάω οδηγώντας;
Είναι αυτό το ξενοδοχείο μέρος ενός Brand το οποίο γνωρίζω και αισθάνομαι άνετα;
Θα παραμείνω μέσα στο ξενοδοχείο για να δειπνήσω ή να μετακινηθώ έξω για φαγητό;
Πώς θα αλληλεπιδράσω με το προσωπικό του ξενοδοχείου, Πώς θα παραγγείλω στο εστιατόριο;
Το F&B θα είναι το κλειδί για τη δημιουργία αξέχαστων εμπειριών για τους επισκέπτες που διανυκτερεύουν. Οι επισκέπτες δεν θα χρειαστεί να φύγουν από το ξενοδοχείο για φαγητό ή διασκέδαση όταν τα F&B outlets ικανοποιούν και τις δύο ανάγκες. Οι διανυκτερεύσεις θα είναι πιο ασφαλείς για τους ταξιδιώτες αν πάρουν τα γεύματά τους εντός ξενοδοχείου αντί να απομακρυνθούν από αυτό για φαγητό, καθώς η κοινωνική απόσταση πιθανότατα θα ισχύει στο ορατό μέλλον.
Τρεις στους τέσσερις επισκέπτες αναμένουν από τα εστιατόρια να διατηρήσουν αυτά τα αυξημένα μέτρα ασφαλείας για τουλάχιστον έξι μήνες έως ένα έτος.
Είτε επισκέπτονται για γεύμα ή διανυκτέρευση, οι επισκέπτες θα έχουν νέες προσδοκίες για τις εμπειρίες τους στο ξενοδοχείο. Πρώτη από αυτές τις νέες προσδοκίες είναι ότι οι επισκέπτες θα θέλουν τα ξενοδοχεία και τα outlets φαγητού και ποτών να θεσπίσουν και να επιβάλουν πρωτόκολλα ασφαλείας που μετριάζουν τον κίνδυνο μετάδοσης κορανοϊού. Αυτά τα νέα μέτρα περιλαμβάνουν τη χρήση εξοπλισμού ατομικής προστασίας, την τήρηση κοινωνικών αποστάσεων και την εφαρμογή βελτιωμένων πρωτοκόλλων καθαρισμού.
Προκειμένου να πληρούν τα πρότυπα ασφαλείας και να κάνουν τους επισκέπτες να νιώθουν άνετα, πολλές επιχειρήσεις φιλοξενίας θα αποτρέψουν τις επαφές. Αναγκαίες κινήσεις χωρίς επαφή για πράγματα όπως το check-in, η παραγγελία και η τεχνολογία πληρωμών αποτελούν προσδοκία σε πολλούς επισκέπτες, οι οποίοι επιθυμούν να εξαλείψουν την επαφή και να μειώσουν την ανταλλαγή φυσικών αντικειμένων, όπως μετρητά, πιστωτικές κάρτες, μενού και άλλα.
Υπάρχουν επίσης ορισμένοι επισκέπτες που απλά δεν είναι έτοιμοι να μείνουν σε ένα ξενοδοχείο ή να δειπνήσουν σε ένα εστιατόριο, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι τα ξενοδοχεία δεν μπορούν να εξυπηρετήσουν αυτό το κοινό. Με τις ηλεκτρονικές παραγγελίες, τα ξενοδοχεία μπορούν να φέρουν την εμπειρία στα σπίτια των επισκεπτών. Είτε πρόκειται για παραγγελία φαγητού, παραλαβή ή παράδοση από ένα κατάστημα F&B ή προσφέροντας επώνυμα ξενοδοχεία swag (πράγματα διαθέσιμα στο κατάστημα δώρων του ξενοδοχείου ή το σπα) μέσω ηλεκτρονικού εμπορίου, εξακολουθούν να υπάρχουν τρόποι για να συνεχιστεί η επικοινωνία με τους επισκέπτες και να δημιουργούνται έσοδα.
Μια προσδοκία επισκέπτη που δεν θα αλλάξει ποτέ είναι η δέσμευση ενός ξενοδοχείου για φιλοξενία. Η εξαιρετική εξυπηρέτηση θα παραμείνει ένα σημάδι εξαιρετικής εμπειρίας στο ξενοδοχείο. Η εξυπηρέτηση θα είναι πιο σημαντική στη νέα εποχή της φιλοξενίας από ποτέ, καθώς θα βοηθήσει στην ανακούφιση των ανησυχιών των επισκεπτών σχετικά με την αλληλεπίδραση με άτομα εκτός των σπιτιών τους.
Πηγή: https://sevenrooms.com/