Μια νέα πλατφόρμα κοινωνικών μέσων που βασίζεται σε φωνητικά μηνύματα ξεκίνησε. Με την ονομασία Swell, μπορείτε να βρείτε δωρεάν εφαρμογές για την πλατφόρμα στο App Store της Apple και στο Google Play.
Σύμφωνα με τους προγραμματιστές του Swell, είναι η πρώτη κοινωνική πλατφόρμα που εστιάζει αποκλειστικά σε ασύγχρονες συνομιλίες ήχου, όπου μπορούν να δημοσιεύονται στον ιστότοπο κλιπ ήχου έως και πέντε λεπτά.
Κάθε μέλος του Swell μπορεί να φιλοξενήσει μια συνομιλία και να έχει τον έλεγχο του ποιος μπορεί να συμμετάσχει σε αυτήν, καθώς και να κάνει δημοσιεύσεις.
Οι εικόνες και οι σύνδεσμοι μπορούν επίσης να αναρτηθούν σε συνομιλίες, αλλά πρέπει να συνοδεύονται με φωνητικό μήνυμα.
Το Swell παρέχει επίσης στα μέλη του μια δωρεάν ιστοσελίδα swellcast.com για κοινή χρήση σε κοινωνικές πλατφόρμες και ένα widget HTML για ενσωμάτωση συνομιλιών σε ιστότοπους.
«Μπορείτε να καλέσετε το Swell « TikTok για ενήλικες », δεδομένου ότι οι εικόνες στον ιστότοπο της εταιρείας επικεντρώνονται σε μεγάλο βαθμό σε επαγγελματικές καταστάσεις και άτομα μεγαλύτερης ηλικίας», παρατηρεί ο Charles King, ο κύριος αναλυτής της Pund-IT, μιας τεχνολογικής συμβουλευτικής εταιρείας στο Hayward της Καλιφόρνια.
“Φαίνεται να αφορά σε ανταλλαγή ιδεών και ειδήσεων – πολύ μακριά από τη φλυαρία στην οποία οδηγούν πολλές ανταλλαγές μηνυμάτων κοινωνικών δικτύων”, είπε στους E-Commerce Times.
«Στην πραγματικότητα», συνέχισε, «η δήλωση της εταιρείας ότι τα « memes και χωρίς σκέψη δεν έχουν θέση στο Swell »υποδηλώνει ότι η ιδέα της ίδιας της εταιρείας αποκλίνει από τους συμβατικούς κοινωνικούς ιστότοπους.”
“Το Swell στοιχηματίζει ότι ένα σημαντικό κοινό διψά για τέτοιες ανταλλαγές απόψεων”, πρόσθεσε.
Ο Ross Rubin, ο κύριος αναλυτής της Reticle Research, μιας συμβουλευτικής εταιρείας τεχνολογίας καταναλωτών στη Νέα Υόρκη, σημείωσε ότι μια σειρά προϊόντων ξεκινούν και προστίθενται λειτουργίες στα υπάρχοντα κοινωνικά δίκτυα για να αξιοποιήσουν τη δημοτικότητα του Clubhouse, μιας εφαρμογής ήχου συνομιλίας που έλαβε 12 εκατομμύρια δολάρια από επενδυτές μετά από μια επιχείρηση σε λειτουργία για περίπου ένα μήνα.
Το Swell, ωστόσο, έχει πολλά πλεονεκτήματα από την αρχική γραμμή. Προς το παρόν, το Clubhouse είναι μόνο iOS, ενώ το Swell υποστηρίζει συσκευές Apple και Android. Το Clubhouse είναι επίσης «μόνο πρόσκληση», οπότε η ανάπτυξή του είναι πνιγμένη αυτή τη στιγμή.
“Το Swell παίρνει το είδος της δυναμικής που ωθεί την υιοθέτηση και δημιουργεί ένα εφέ δικτύου”, δήλωσε ο Rubin στους E-Commerce Times.
«Θα μεγαλώσει», συνέχισε. “Το ερώτημα είναι αν είναι μια ξεχωριστή τάξη κοινωνικού δικτύου ή είναι κάτι που μπορούν να αξιοποιήσουν τα υπάρχοντα κοινωνικά δίκτυα.”
Η Karen Kovacs North, διευθύντρια του προγράμματος Annenberg on Online Communities στο Πανεπιστήμιο της Νότιας Καλιφόρνιας εξήγησε ότι οι άνθρωποι ανακαλύπτουν ότι υπάρχει ένα τεράστιο κοινό που αναζητά συνομιλίες για συγκεκριμένα θέματα με ειδικούς ή ομοειδείς φίλους.
«Τα πράγματα είναι κυκλικά», είπε στους E-Commerce Times. “Η φωνή ήταν ασυνήθιστη. Τώρα η φωνή είναι πάλι στο προσκήνιο. Αλλά αυτό που κάνει τη φωνή να είναι ελκυστική τώρα είναι ότι είναι μια ομαδική εμπειρία. Τα κοινωνικά μέσα χρησιμοποιούνται για να φέρουν τη φωνή πίσω στη μόδα.”
“Νομίζω ότι το Swell έχει δυνατότητες”, πρόσθεσε η Catherine Zhu, δικηγόρος εμπορικών συναλλαγών και απορρήτου στο δικηγορικό γραφείο Foley & Lardner στο Palo Alto της Καλιφόρνια.
“Αυτό που βλέπουμε με πολλές πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι η απογοήτευση από τους χρήστες, επειδή αυτό που μεταδίδεται είναι πολλή παραπληροφόρηση και διχασμός, και σε πολλές περιπτώσεις, όχι πολλή πραγματική δέσμευση”, είπε στους E-Commerce Times.
“Εάν μια πλατφόρμα ήχου όπως το Swell μπορεί να αξιοποιήσει αυτήν την απογοήτευση και να καλλιεργήσει πραγματική αφοσίωση μεταξύ των χρηστών της, αυτό θα είναι αρκετά ισχυρό”, είπε.
Το Swell έχει ένα άλλο όφελος που δεν έχει το Clubhouse.
“Το πλεονέκτημα του Swell είναι ότι δεν χρειάζεται να είσαι εκεί τη στιγμή που πραγματοποιείται η συνομιλία. Αυτό σημαίνει ότι οι άνθρωποι μπορούν να ακολουθήσουν τα πράγματα σύμφωνα με το δικό τους πρόγραμμα”, εξήγησε ο Rubin.
Η απαίτηση συνομιλιών πραγματοποιείται σε πραγματικό χρόνο ενθαρρύνει την αυθεντική συμπεριφορά, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Swell και συνιδρυτής Sudha Varadarajan.
«Ο πραγματικός χρόνος απαιτεί από εσάς να είστε θεατής», είπε στους E-Commerce Times. “Υπάρχει πολλή πίεση για να πεις πράγματα χωρίς να το σκεφτείς. Ο ασύγχρονος χρόνος σου δίνει το χρόνο να ακούσεις, να σκεφτείς και να ανταποκριθείς, έτσι η ποιότητα της συνομιλίας και της εμπλοκής είναι εξαιρετικά υψηλή.”
“Φίλοι, συγγενείς και συνάδελφοι ξέρουν πώς να πάρουν ένα τηλέφωνο και να επικοινωνήσουν μαζί σας σε πραγματικό χρόνο”, είπε. “Το ζήτημα είναι ο συντονισμός του χρονοδιαγράμματος και του προγραμματισμού.”
«Στη δουλειά, το να συναντηθούμε όλοι σε μια συγκεκριμένη στιγμή μπορεί να είναι δύσκολο», συνέχισε. “Για την οικογένεια, μπορεί να είναι δύσκολο να βρεις τον κατάλληλο χρόνο για να καλέσεις κάποιον, επειδή μπορεί να βρίσκεσαι σε διαφορετικές ζώνες ώρας και σε διαφορετικά προγράμματα εργασίας.”
“Στην ουσία, η εταιρεία ενθαρρύνει τα άτομα να ηχογραφήσουν μονολόγους ήχου και επιτρέπουν σε άλλους να δημοσιεύουν ηχογραφημένους μονολόγους ήχου ως απάντηση”, συνέχισε.
“Αυτό είναι παρόμοιο με τους στατικούς διαλόγους που ενεργοποιούνται από κάθε άλλη πλατφόρμα”, συνέχισε. “Δεν είμαι σίγουρος αν η ενεργοποίηση των ανταλλαγών ήχου αρκεί για τη διαφοροποίηση του Swell από μεγαλύτερους, πιο δημοφιλείς κοινωνικούς ιστότοπους.”
Αυτό που μπορεί να κάνουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με ήχο, ωστόσο, είναι η μείωση του χρόνου που μένουμε στην οθόνη, πράγμα που απαιτείται στους ιστότοπους όπως το Twitter, το Facebook και το YouTube.
“Μια συνομιλία Clubhouse μπορεί να πραγματοποιηθεί ανά πάσα στιγμή και να ξεκουράσει τα μάτια που κουράζονται από τις βιντεοσυσκέψεις και μπορεί να επιτρέψει έναν βαθμό πολλαπλών εργασιών”, εξήγησε ο Rubin.
«Δεν κοιτάς το τηλέφωνο», πρόσθεσε ο Varadarajan . “Οι περισσότεροι από τους χρήστες μας, όταν ακούνε το Swell, θα ασχοληθούν με κάτι άλλο. Δεν χρειάζεται να κολλήσετε στην οθόνη σας για να ακούσετε μια καλή συζήτηση.”
Οι άνθρωποι θέλουν να συνδεθούν με φωνή, υποστήριξε ο Βαραντάρατζαν. «Ως είδος, έχουμε μια εκθετικά καλύτερη αίσθηση ομιλίας από οποιοδήποτε άλλο είδος», είπε. «Συνδεόμαστε φυσικά μεταξύ μας με αυτά που λέμε και πώς το λέμε».
«Ήταν μια στιγμή Aha για εμάς», συνέχισε. «Συνειδητοποιήσαμε ότι αν θέλετε πραγματικά να δημιουργήσετε ένα δίκτυο για να συνδέσετε άτομα, τότε δεν είναι δυνατή η εύρεση αυθεντικών συνδέσεων μέσω όμορφων εικόνων και ενός μονόπλευρου. Πρέπει να βρεθεί μέσω φωνής».
Ένα μεγάλο ερώτημα για αυτές τις πλατφόρμες φωνητικών μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι αν θα μπορούν να αποφύγουν τις παγίδες των άλλων παραδοσιακών πλατφόρμων;
“Όπως όλα τα ψηφιακά μέσα, υπάρχει πάντα μια ευκαιρία για τους πειρατές και τους διαταράκτες να προκαλέσουν προβλήματα” παρατήρησε ο North. Όταν κοιτάζετε τα ψηφιακά μέσα, η ανωνυμία τους προσκαλεί πάντα την κακή συμπεριφορά”, είπε. “Υπάρχει πάντα η περίπτωση οι άνθρωποι να προκαλέσουν προβλήματα επειδή δεν είναι σωματικά παρόντες και οι συνέπειες σε αυτούς για αυτά τα προβλήματα είναι τόσο χαμηλές.”
“Κάθε πλατφόρμα μπορεί να γίνει μέσο κατάχρησης με τον ένα ή τον άλλο τρόπο”, πρόσθεσε ο King. “Το πιο σημαντικό είναι αυτό που κάνει η εταιρεία όταν εμφανίζεται καταχρηστικό περιεχόμενο ή παραπληροφόρηση.”
“Οι όροι υπηρεσίας ορίζουν 16 περιπτώσεις, συμπεριφορές ή κατηγορίες πληροφοριών που απαγορεύονται”, συνέχισε.
Πηγή: John P. Mello Jr. Tech news world