Δυο σημαντικές διακρίσεις στα Tourism Awards, επιβεβαιώνουν και επιβραβεύουν τις προσπάθειες και το υψηλό αίσθημα συνεργασίας που επέδειξε η Μεγάλη Σύμπραξη Τουρισμού Κεντρικής Μακεδονίας, σε μια κρίσιμη στιγμή για τον ελληνικό τουρισμό και έχοντας ως στόχο την στήριξη της τοπικής οικονομίας και κοινωνίας. Ειδικότερα, η Μεγάλη Σύμπραξη Τουρισμού Κεντρικής Μακεδονίας απέσπασε:
- Silver βραβείο στην κατηγορία Στρατηγική Επένδυση / Συνεργασία / Ανάπτυξη για τη δημιουργία της Σύμπραξης, όπου με τη συμβολή τόσο του ιδιωτικού όσο και του δημόσιου τομέα, δημιουργήθηκε ένα δυναμικό και για πρώτη φορά τόσο διευρυμένο σχήμα συνεργασίας.
- Bronze βραβείο στην κατηγορία Video content για το destination video Olympus | A mythical escape of mountain & sea, που αναδεικνύει το μεγαλείο της φύσης στο ψηλότερο βουνό της Ελλάδας και προβάλλει τις δραστηριότητες που μπορεί να βιώσει ο επισκέπτης στον προορισμό.
Στην Μεγάλη Σύμπραξη Τουρισμού Κεντρικής Μακεδονίας συμμετέχουν η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, ο Δήμος Θεσσαλονίκης, ο Οργανισμός Τουριστικής Προβολής & Marketing Ν. Θεσσαλονίκης, ο Οργανισμός Τουριστικής Προβολής και Marketing του Ν. Χαλκιδικής, η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης, η AEGEAN, η Fraport Greece, η Eurobank και η Marketing Greece, οι οποίοι δήλωσαν:
Αλέξανδρος Θάνος, Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού και Πολιτισμού Κεντρικής Μακεδονίας:
«Είναι πολύ σημαντικό ότι όλοι οι φορείς τουρισμού της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας συμπράττουμε για να ενισχύσουμε την εξωστρέφεια του προορισμού με την άρτια τεχνοκρατική προσέγγιση της Marketing Greece στο τομέα της τουριστικής προβολής. Στην πιο δύσκολη τουριστική χρονιά ενώσαμε τις δυνάμεις μας σε μια μεγάλη συμμαχία δυνάμεων. Δημιουργήσαμε προστιθέμενη αξία στις τουριστικές μας ενέργειες, με τη συμμετοχή του δημοσίου και ιδιωτικού τομέα σε μια πρακτική που οδήγησε σε ένα από τα πιο επιτυχημένα μοντέλα κλαδικής συνεργασίας στην χώρα μας. Ευελπιστούμε αυτή η συνεργασία να μείνει ως παρακαταθήκη και οδηγός και για επόμενες στρατηγικές συμπράξεις στο εγγύς μέλλον.»
Κωνσταντίνος Ζέρβας, Δήμαρχος Θεσσαλονίκης:
«Σε μία ιδιαίτερη και δύσκολη περίοδο για τον τουρισμό αποδεικνύεται πως ο πιο ασφαλής δρόμος για την επιτυχία είναι αυτός των συνεργειών, της συνένωσης δυνάμεων. Η Θεσσαλονίκη στηρίζει και στηρίζεται στον τουρισμό, έχει μεγάλα περιθώρια ανάπτυξης και φιλοδοξεί να γίνει σημαντικός τουριστικός προορισμός αξιώσεων. Όπου η “Συμμαχία του Καλού”, στην οποία αναφέρομαι συχνά, γίνεται πράξη τα αποτελέσματα είναι θετικά. Ο τουριστικός κλάδος συμβάλλει σημαντικά στην τοπική οικονομία, δημιουργεί νέες θέσεις εργασίας και δίνει συνολικά αναπτυξιακή ώθηση. Βγαίνοντας οριστικά από αυτήν την κρίση εκτιμώ ότι στο άμεσο μέλλον θα πάμε ακόμη καλύτερα, ακόμη πιο ψηλά. Έχουμε και τη θέληση και τις αντικειμενικές δυνατότητες. Είναι στο χέρι μας.»
Βούλα Πατουλίδου, Αντιπεριφερειάρχης Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης, Πρόεδρος Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης:
«Τα δυο Χρυσά βραβεία και το ένα ασημένιο που κέρδισε ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης είναι επιβράβευση της σκληρής δουλειάς στην πιο δύσκολη συγκυρία για τον τουρισμό. Οι 2 σημαντικές διακρίσεις στα Tourism Awards 2021 όμως για τη «Μεγάλη Σύμπραξη Τουρισμού Κεντρικής Μακεδονίας» με την Marketing Greece είναι η επιβράβευση της ομαδικής δουλειάς και συνεργασίας. Μαζί κάνουμε θαύματα.»
Γρηγόρης Τάσιος, Πρόεδρος του Οργανισμού Τουριστικής Προβολής και Marketing του Ν. Χαλκιδικής & της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων (ΠΟΞ):
«Μεγάλη Σύμπραξη Τουρισμού Κεντρικής Μακεδονίας, ο δρόμος του μέλλοντος για το τουριστικό προϊόν της χώρας. Μέσω αυτής προβλήθηκε το ενιαίο προφίλ ενός ηπειρωτικού προορισμού με όλα τα σύγχρονα χαρακτηριστικά: βουνό-ήλιος-θάλασσα-πολιτισμός-ιστορία-γαστρονομία. Η Χαλκιδική μέσω του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής συνεχίζει την εξωστρέφεια και έχοντας την εμπειρία των συμπράξεων, βρίσκεται κοντά και σ’ αυτή την προσπάθεια.»
Ανδρέας Μανδρίνος, Πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης:
«Η Θεσσαλονίκη πρέπει να συνεχίσει την προβολή της μόνο σε επαγγελματικό επίπεδο και όχι με μεμονωμένες ερασιτεχνικές ενέργειες, όπως γινόταν μέχρι τώρα και είχε ως συνέπεια τη μη ανάδειξη του τουριστικού προϊόντος της.»
Μαρίνα Βάλβη, Διευθύντρια Marketing, AEGEAN:
«Οι 2 αυτές βραβεύσεις μας επιβεβαιώνουν ότι δυνατές συμπράξεις όπως αυτή της «Μεγάλης Σύμπραξης Τουρισμού Κεντρικής Μακεδονίας» αποτελούν την πιο σωστή κίνηση για την ανάδειξη ενός προορισμού που τα έχει όλα. Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε όλους τους συμμετέχοντες για τη άριστη συνεργασία και πρωτίστως τον στρατηγικό μας συνεργάτη, τη Marketing Greece, που “έφερε κοντά” τους πιο σημαντικούς φορείς της τουριστικής βιομηχανίας της Β. Ελλάδος με αυτό το εξαιρετικό αποτέλεσμα σε μία τόσο δύσκολη περίοδο για τη χώρα μας. Ευχόμαστε να συνεχίσουμε τη συνέργειά μας και στο μέλλον, με ακόμη περισσότερες ενέργειες για την προώθηση του προορισμού της Κεντρικής Μακεδονίας.»
Γιώργος Βήλος, Γενικός Διευθυντής Ανάπτυξης Fraport Greece:
«Η βράβευση της ‘’Μεγάλης Σύμπραξης Τουρισμού Κεντρικής Μακεδονίας’’ στα φετινά Tourism Awards, αποτελεί για εμάς μεγάλη τιμή δεδομένου ότι επιβραβεύει τη σταθερή πολιτική και δέσμευση της εταιρίας μας να υποστηρίζει τη συνεργασία και την ένωση δυνάμεων μεταξύ φορέων που μοιράζονται κοινούς στόχους και οράματα. Μέσω της ‘’Μεγάλης Σύμπραξης Τουρισμού Κεντρικής Μακεδονίας’’ δημιουργήθηκε για πρώτη φορά μια δυναμική, διευρυμένη ομάδα εργασίας που με ζήλο και συστηματικότητα έφερε εις πέρας ένα σημαντικό έργο για την τουριστική προώθηση της περιοχής. Συγχαρητήρια σε όλους τους συμμετέχοντες και ιδιαιτέρως στην Marketing Greece που ‘’ενορχήστρωσε’’ τη συνεργασία και υλοποίησε ένα έργο υψηλής αισθητικής και αποτελεσματικότητας σε μια τόσο δύσκολη περίοδο για τον ελληνικό τουρισμό.»
Σπύρος Βενετσιάνος, Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής, Head of Structured Finance, Group Corporate & Investment Banking Eurobank:
«Η Eurobank, στηρίζει διαχρονικά και έχει κάνει πράξη τη Μεγάλη Σύμπραξη για τον Τουρισμό, κατακτώντας επάξια το ρόλο της ως η Τράπεζα του Τουρισμού. Αναγνωρίζοντας τη σημασία της στήριξης στη μεγαλύτερη βιομηχανία της χώρας, υλοποίησε από την αρχή της πανδημίας, ένα ευρύ πρόγραμμα συνολικού ύψους 750 εκατ. ευρώ για τις τουριστικές επιχειρήσεις, ώστε να βοηθήσει επενδυτικές και όχι μόνο ανάγκες του κλάδου και να μεγιστοποιήσει τα οφέλη για τον ελληνικό τουρισμό και την εθνική οικονομία. Η Μακεδονία κατέχει σημαντική θέση σ’ αυτή την αναπτυξιακή προσπάθεια και η Μεγάλη Σύμπραξη Τουρισμού Κεντρικής Μακεδονίας είναι μια δυναμική πρωτοβουλία προς αυτή την κατεύθυνση στην οποία πιστεύουμε, εστιάζοντας στην περαιτέρω ενίσχυση των προοπτικών του κλάδου.»
Ιωάννα Δρέττα, CEO της Marketing Greece:
«Οι δυο αυτές βραβεύσεις επισφραγίζουν το τόσο σημαντικό έργο που έχει γίνει στον προορισμό και αναδεικνύουν την δυναμική που μπορεί να δημιουργήσει η συνένωση δυνάμεων. Είμαστε υπερήφανοι για αυτή την τόσο σημαντική Σύμπραξη που πλέον αποτελεί παράδειγμα προς μίμηση και ανυπομονούμε για τα επόμενα βήματα. Τέλος, θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά όλους τους partners της Σύμπραξης για την εμπιστοσύνη και την υποστήριξη που επιδεικνύουν στο έργο της Marketing Greece.»
You could read more about NET ZERO ENERGY News Here, about Energizing Greece Here