Η Volopay, μια νεοσύστατη εταιρεία που εδρεύει στη Σιγκαπούρη και χτίζει ένα «κέντρο οικονομικού ελέγχου» για επιχειρήσεις, ανακοίνωσε ότι έχει συγκεντρώσει 2,1 εκατομμύρια δολάρια σε seed funding. Επικεφαλής του γύρου ήταν ο συνιδρυτής της Tinder, Justin Mateen, και περιελάμβανε τη συμμετοχή των Soma Capital, CP Ventures, Y Combinator, VentureSouq, των ιδρυτών της Razorpay και άλλων angel investors.
Η χρηματοδότηση θα χρησιμοποιηθεί για την πρόσληψη, την ανάπτυξη προϊόντων, τις στρατηγικές συνεργασίες και τη διεθνή επέκταση της Volopay, η οποία σκοπεύει να ξεκινήσει επιχειρήσεις και στην Αυστραλία.
Η εταιρεία διαθέτει σήμερα περίπου 100 πελάτες, συμπεριλαμβανομένων των Smart Karma, Dathena, Medline, Sensorflow και Beam.
Ξεκίνησε το 2019 από τους Rajith Shaiji και Rajesh Raikwar, η Volopay συμμετείχε στο πρόγραμμα επιτάχυνσης του Y Combinator πέρυσι. Δημιουργήθηκε αφού ο διευθύνων σύμβουλος Shaji, ο οποίος εργάστηκε σε αρκετές εταιρείες fintech πριν από την έναρξη της Volopay, απογοητεύτηκε από τη διαδικασία συμφιλίωσης των επιχειρηματικών εξόδων, ειδικά με λογιστικά τμήματα που βρίσκονται σε διαφορετικές χώρες. Οι Shaiji και Raikwar είδαν επίσης ότι πολλές εταιρείες, ειδικά οι νεοσύστατες επιχειρήσεις και οι SMEs, αγωνίστηκαν να εντοπίσουν διαφορετικά είδη δαπανών, συμπεριλαμβανομένων των συνδρομών και των πληρωμών προμηθευτών. Οι περισσότεροι από τους πελάτες της Volopay είναι στον τομέα της τεχνολογίας και απασχολούν περίπου 15 έως 150 υπαλλήλους.
Η πλατφόρμα της Volopay ενσωματώνει εταιρικές κάρτες πολλαπλών νομισμάτων (που εκδίδονται από την VISA Corporate), εγχώριες και διεθνείς τραπεζικές μεταφορές, αυτοματοποιημένες πληρωμές και έξοδα και λογιστικό λογισμικό, επιτρέποντας στις εταιρείες να εξοικονομούν χρήματα σε χρεώσεις συναλλάγματος και να συνδυάζουν ταχύτερα τα έξοδα.
Προκειμένου να επιταχύνει την ανάπτυξή της, η Volopay ενσωμάτωσε τα API της Airwallex. Οι εταιρικές κάρτες της προσφέρουν επιστροφή χρημάτων έως και 2% σε συνδρομές λογισμικού, φιλοξενία και διεθνή ταξίδια, σύμφωνα με την οποία η Volopay είναι οι τρεις κορυφαίες κατηγορίες δαπανών για εταιρείες τεχνολογίας και τον Νοέμβριο του 2020, ξεκίνησε μια πιστωτική διευκόλυνση για εταιρικές κάρτες για να βοηθήσει τις ΜΜΕ περισσότερο ρευστότητα κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19.
Σε σύγκριση με τα παραδοσιακά πιστωτικά προϊόντα, όπως πιστωτικές κάρτες και δάνεια κεφαλαίου κίνησης, η Shaji είπε ότι η πιστωτική διευκόλυνση της Volopay, η οποία εκδίδεται επίσης από την VISA Corporate, έχει μια πιο ανταγωνιστική δομή τιμολόγησης σταθερής τιμής που εξαρτάται από το επίπεδο πίστωσης που χρησιμοποιείται. Αυτό σημαίνει ότι οι εταιρείες γνωρίζουν πόσο οφείλουν εκ των προτέρων, κάτι που με τη σειρά του τις βοηθά να διαχειρίζονται τις ροές τους πιο εύκολα.
Το μέσο πιστωτικό όριο που παρέχει η Volopay είναι περίπου 30.000 $. Από τότε που η TechCrunch κάλυψε τελευταία τη Volopay τον Ιούλιο του 2020, έχει αυξηθεί κατά 70% κάθε μήνα σε σχέση με τα συνολικά κεφάλαια που ρέουν μέσω της πλατφόρμας της, δήλωσε ο Shaji.
Επίσης, κυκλοφόρησε δύο νέα χαρακτηριστικά: μια δυνατότητα πληρωμής λογαριασμού που επιτρέπει στους πελάτες να μεταφέρουν χρήματα εσωτερικά και διεθνώς με χαμηλές συναλλαγματικές ισοτιμίες και χρεώσεις συναλλαγών και την πιστωτική διευκόλυνση. Η δυνατότητα πληρωμής λογαριασμού συνεισφέρει τώρα περίπου 40% στο συνολικό όγκο πληρωμών της Volopay, ενώ το πιστωτικό προϊόν αντιστοιχεί στο 30% των δαπανών της κάρτας. Ο Shaji είπε στην TechCrunch ότι η Volopay αποφάσισε να επεκταθεί στην Αυστραλία επειδή επειδή όχι μόνο είναι μια πολύ μεγαλύτερη αγορά από τη Σιγκαπούρη, αλλά «οι ΜΜΕ στην Αυστραλία είναι πολύ άνετες χρησιμοποιώντας ψηφιακό λογισμικό επί πληρωμή για να εξορθολογίσουν τις εσωτερικές λειτουργίες και να κλιμακώσουν τις επιχειρήσεις τους». Πρόσθεσε ότι επί του παρόντος δεν υπάρχει άλλος πάροχος στην Αυστραλία που προσφέρει τόσο διαχείριση δαπανών όσο και πίστωση σε SMEs όπως η Volopay.
Πηγή: https://techcrunch.com/